godkväll

Nyduschad o väldoftande......snart dag sför sängen det e dags att jobba  7 i morrn bitti.....natten till idag sov jag ju på jobb...sov relativt gott....men dunkade huet i väggen mitt i natten...ajaja...sängen e för smal...undrar om man kan få det som arbetsskada????Sen kl 05.45 i morse så spelade faxen på jobb en lite melodi....hur kul e det...det händer varje natt nu...vi får fixa till det...inte så kul när man jobbar helg o inte behöver stiga upp så tidigt.
Idag har Jessica o Poya varit på ultraljud.....det kommer att bli en liten gosse(förlåt Jessica)kan inte vara tyst......så nu vet man vilken färg man kan handla.......undrar om gossen kommer att bli en miniPoya???aj aj...säger jag bara då.....stackars Jessica....haha.
Pratade med Anna gallsten med idag o hon mår bra efter operationen...hoppas nu Martin e snäll o passar upp henne....annars blir det inget vin på lördag!!!!!!!!Tack för det fina dopkortet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, ingen minipoya där inne inte. hur ska jag orka två poya? haha.. :P

2008-05-21 @ 22:56:52
Postat av: Norrland

Klart jag är pass-upp så det visslar....junior är lättast att sköta..ännu iaf =)

Vin e givet på lördag o grogg i morrn =)

//Ledighetskommitte'n

2008-05-21 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0