Ensam

Ja...ensam hemma en stund så då kanske man kan passa på att blogga lite...finns ju inte möd tid över för det annars.
Åter igen har jag en sjuk dotter...dunderförkyld,hostig....allmänt slö mm...så får se i morrn annars ringer jag dr.....hon har ju typ bara varit frisk i 2-3 dagar nu på dom senaste veckorna....kanske något piggare idag men ja vi får se....
Annars e det full rulle på dom hela tiden man får verkligen vakta dom....kan vara ganska besvärligt o vara själva med dom vissa dagar...men det går....oftast e dom pigga o glada mina små troll.
Denna veckan bär det av till Ullared med tanterna...gubben e hemma o e pappaledig...så hoppas verkligen lillsnuttan e bättre....
Nu ska jag städa lita...passa på när ligisterna är borta.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja njut av varje ego-minut o gör då vad som faller dig in :) det e du värd!!!

2011-04-05 @ 17:50:38
Postat av: Ida

Hoppas hon kryar på sig :)

2011-04-05 @ 18:31:55
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0