Hulliganer

Det är vad jag har här hemma....helt underbara hulliganer men dom kör slut på mig totalt...bara bus o en massa rackartyg hela tiden.....dom e överallt o snabbt går det med....
Idag tog jag mig egentid när gubben kom hem o stack iväg en liten runda...vi har inte vart ute innan idag för vädret vart piss.
Hanna e något bättre nu så hon hittar oxå på en massa skit....driver med sin pappa med för när han e hemma ska hon somna på hans mage men e jag själva hemma somnar hon i sängen utan problem.....
I morrn blir det middag hos mamma o pappa...pallar inte var hemma helda dagen o bara vara inne....så pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Fimpens sambo

God torsdag o trevlig helg.....hoppas ni får en lugn o fin helg med snälla barn...öl o solsken..iaf en öl :)

2011-04-07 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0