Överlevde

Ja...överlevde utgången med tant Mia i går......har mest vatt trött idag o faktiskt inte bakis.....
Vi var först på center syd i går.....o sen var vi här hemma fram till 23 då vi gick ut.....var skoj att va ute med Mia men annars tyckte jag det var lite folk ute o mest yngre....kanske e man för gammal för att gå ut.....
Lillkillen min verkar inte må så bra...just nu sover han så får se hur det e i morrn....hoppas han e pigg o glad igen då....lilltösen e lika glad som vanligt.
Nu e det snart påsk skönt att ha gubben hemma lita mera....det ända som e synd är att man inte hinner träffa alla som man velat träffa....kan ju inte klona sig.....hade vatt bättre kanske o haft nåt här hemma så man kunda haft alla men känner att jag inte orkar i år.....så nu får det bli som det är....på Fredagen kommer alla ungarna hit så gubben får ha alla sina barn samlade händer ju inte så ofta,lördagen blir det till mamma o sen har vi blivit bjudna på middag hos Marias mamma på söndagen o sen på måndagen e det ju bois......
Nä nu ska jag sova för vet ju inte hur natten blir.....natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 19:45:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Fimpens sambo

Glad Påsk..egga o ägga lugnt :)

2011-04-21 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0