Skumt

Ja....i fm så var jag ute hos mamma o pappa en runda....o då fick jag en sån konstig känsla i kroppen o ett tryck över bröstet o lite svårt att andas(bara lite).....vet int eom det kan ha varit en liten ångestattack eller nåt.....har inte vatt med om det innan....försökte inte visa....men sen så börja jag prata med dom, e ju vissa saker som maler i en o vips så kände det bättre med en gång när jag fått lättat på trycket....
Vad det e kan jag inte gå in på här men inget personligt....
Men har vatt en tuff vecka med en gubbe som inte har vatt hemma på kvällarna(jobb) o en dag var det bois,hemmet har sett ut som fan,har inte hunnit äta ordentligt mm.
Sen har jag nog vatt lite stressad för ska ut i morgon o jag har inte vatt ute på flera år känns det som....stressad för att här skulle va fint till Mia kommer men jag har lagt det till sidan...får ta det som hinns o resten får vara....tror Mia har förståelse för det....men ser fram emot i morrn....
Pratade med gubben innan om jag skulle få samma som i fm men då menade han att då var det ju bara att gå hem....inte mer med det....men känner jag mig själva rätt så.....hehe
Jag måste sluta oroa mig för en massa saker.....inget bra...
Barnen mår prima o är busiga....ska klättra på en hela tiden o även börjat klättra på andra saker....kan va lita jobbigt ibland(armarna räcker inte till)...men dom e så glada så...mammas älskade troll.....dags att gosa lite....

Kommentarer
Postat av: Fimpens sambo

God Helg o hoppas allt är så bra det går med ER alla...tjohej

2011-04-16 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0