Ändrade planer

Vi skulle egentligen varit på kalas idag men födelsedasgrisen åkte på kräksjukan....stackars liten....mina troll e inte heller helt friska så kanske var tur i oturen men vi kommer ju den 26:e med paket...
Så i stället så fick jag städa medans gubben tog barnen o åkte till sin pappa....men ärligt talat så latar jag mig lite oxå.Ska alldeles strax ta ett litet ryck till.....o sen får man väl bege sig o handla mat....
I morrn ska jag iväg med tant Maria en liten stund på fm....skulle vatt i går men då valde jag att vara hemma med mina sjuka barn....men i morrn e ju gubben hemma så då blir det av....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här pågår ögononflammation på W o är lagom skoj det också.....tur jag haft frivecka. Ha en go lördagskväll o hälsa

2011-03-12 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0