Dåligt dåligt

Ja...bloggen uppdateras ju inte så ofta....jag orkar helt enkelt inte på kvällarna o ibland har jag inte tid....men jag får försöka slänga in ett inlägg då o då.....
Barnen vilar o det borde jag med gjort....lillkillen har vatt vaken sen 5 o lilltjejen sov i allafall till 6.30.....men går här o plockar lite i stället.....man har ju inte så mycket tid til det när barnen är vakna...dom e rena vilddjuren nu....ska klättra ¨på allt o ställa sig upp....Simon gjort ett tag o nu har Hanna med börjat....men dom har ju inte riktigt balansen så det gäller att vara beredd hela tiden......o ibland e dom ju på helt olika håll....
Vi mår bra annars....har ju tillbringat helgen i Småland..riktigt skönt o avkopplande o barnen var pigga o glada mestadels.
I dag händer inte så mycket...vill försöka få gjort lite här hemma även om det bara blir småsaker o även om det inte syns....men så klart blir det en runda med vagnen senare i em o ev gå o gunga....barnen älskar det....vi har gungor hemma men dom har inte kommit upp än...tiden har inte räckt till men gubben ska fixxa det i helgen har han sagt....nu ska jag ta o ringa stora "dottern" o se om dom e vakna...dom e såna sjusovare hon o lilleman eller i allafall Jessica......hej så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0