Skrev

Skrev ett inlägg i går men verkar inte som det blev publicerat.....men i alla fall var vi kyrkan i går o skulle ta emot dom där glasgrejorna som dom hängde upp i samband med dopet.....
Jag brukar ha koll på det mesta o hade läst pappret många ggr men ändå gick jag till fel kyrka....så det blev att ringa gubben så han fick komma med bilen o köra oss till rätt kyrka.....så vi hant....
Idag så har vi vatt på 1-3 gruppen....o barne gillade det som vanligt.....nu sover dom gott efter en massa bus innan läggdags...
Ska snart nanna själva med....förkyld,ur form....känner mig sliten,tjock o fet(måste ta tag i mina matvanor)....men hoppas på att vakna upp i morgon pigg,icke förkyld o smal o smärt....:)
Nu ska jag kela lite med gubben innan jag somnar(han ska få klia mig i håret)

Kommentarer
Postat av: Fimpens sambo

Krya på dig..må gott....hälsa de små o den gamle :)

2011-05-11 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0