Söndag

Har inte haft tid att blogga i veckan pga bland annat en sjuk dotter.....hon har vatt riktigt krasslig lilla snuttan.....feber,hosta slö o apatisk.....sen fick hon utslag på hela kroppen så fick gå till dr med henne....men va ett virus....konstigt bara att inte Simon blivit smittad.....men nu är hon bra igen som tur e....hade hon inte vatt bättre till igår så hade jag gått till dr igen.....så nu kan man hoppas på att man får sova på nätterna...som tur e så har Simon sovit gott o vatt på underbart humör så det har ju underlättat.
Just nu slöar jag fast jag skulle städat mera...men orkar inte...ska snart masa mig in i duschen o sen får vi väl åka o handla.....jag som bara vill lägga mig under täcket.....suck.....ska försöka bli bättre på att uppdatera osv....

Kommentarer
Postat av: Fimpens sambo

Ja huh vilka virus o skit dom kan dra på sig..men hoppas nu att båda är alerta o glada veckan lång. samt att du får sova mer o må gott också!!!

2011-05-23 @ 11:58:14
Postat av: pingu

tänker påe r styrkekramar

2011-05-26 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0