Sover

Barnen sover fm...blir ju så när dom tycker det är morgon mitt i natten....kan hoppas dom sover en bra stund nu så man själva kan vila lita".....häromdagen sov dom i 2,5 timmar....sen var det superpigga goa barn....e dom ju annars med men då var dom lite extra om man säger så....
örjade morgonen med att få ligga på knä o skura golvet o väggen i hallen för när jag skulle gå upp med mit kaffe så slant koppen bara ur handen.....tur gubben var hemma så han kunde hålla koll på ungarna för tog ju lita tid.....
Idag ska vi till mitt job o hälsa på i em....sen kommer gubben o hämtar ungarna o kör till sin far en runda så ska jag hem o passa på o städa lita....har börjat redan så dammningen e klar på ovanvåningen o undanplockat....förrutom leksakerna då ju.....
Nu ska jag sätta på lita kaffe o hoppas på att jag inte tappar den i golvet med......hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0